Módní přehlídka v Liberci, podzim 2016

01.08.2017

Ahoj, jmenuju se Peggy Quella a právě čtete můj nový článek. :) 

Tentokrát bych vám ráda vypověděla o zážitku, na který jsem si včera vzpomněla. Nejedná se o žádný výlet, ani tábor, jak jste už z názvu asi pochopili, povím vám o módní přehlídce, na které jsme se byli podívat se školou někdy asi v listopadu 2016. 

Včera jsem viděla fotografie, které jsem z toho místa pořídila, tak jsem si řekla, proč o tom nenapsat. :) 

Takže se pohodlně usaďte a užijte si článek. ♥ 

Plzeňské návrhářky v Liberci


Pod maskou přírody, foto by: Peggy Quella
Pod maskou přírody, foto by: Peggy Quella
Pod maskou přírody, foto by: Peggy Quella
Pod maskou přírody, foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Sportovní kolekce, foto by: Peggy Quella
Sportovní kolekce, foto by: Peggy Quella
Sportovní kolekce na modelkách, foto by: Peggy Quella
Sportovní kolekce na modelkách, foto by: Peggy Quella

Nevím, zda jsem to už někde zmiňovala, ale v září 2016 jsem nastoupila do prváku střední školy se zaměřením na módní návrhářku. A přestože to není něco, čemu bych se chtěla věnovat profesionálně, můj obor mě neskutečně baví a počítám s tím, že vytváření oděvů budu mít minimálně jako koníček. :)

Jednou z výhod mého zaměření je to, že neustále někam jezdíme. Především na podzim. A minulý rok nás učitelé vzali do Liberce, kde se jako každý rok odehrávala celostátní soutěž v navrhování. Za naší školu tam byly asi dvě nebo tři kolekce, které ušily třeťačky. Jednu z nich můžete vidět na prvních dvou fotografiích Nese název Pod maskou přírody. 

Nejsem si jistá, jestli jsem fotky našich ostatních přehlídek omylem vymazala, nebo mi na ně tehdy nevystačila baterie v kameře (Ale odhaduji, že spíš to druhé. :D), každopádně jsem je nemohla najít. Tak alespoň přidávám fotky modelů, které mě zaujaly a líbily se mi. 

Každopádně, když už jsem zmiňovala svojí školu, tak musím podotknout, že i když je to nejlepší škola, na které jsem zatím byla, má pár much. 
Třeba to, že u nás ve třídě není jediný kluk, jelikož náš obor je spíš pro holky. Což je škoda, s kluky je větší sranda a dokážou víc ztmelit třídu dohromady a také jsou v mnoha případech lepšími designery, než dívky. 
Anebo bych si taky mohla stěžovat na sedm hodin kreslení týdně (v prváku tři v pondělí a v pátek čtyři.), ale to je prostě něco, co k uměleckému zaměření patří... 

A aspoň nemáme povinnou maturitu z matiky, jelikož matematika končí ve druháku a neměly bychom dostatečný počet hodin. :) 

V prváku jsme navrhovaly naší první kolekci - sportovní kolekci. Jak můžete vidět na posledních dvou fotkách, látky, které jsme na ní dostaly, zprvu nevypadaly nic moc. 
Opravdu, ta žlutá by ušla, ale třeba ta šedá? Ta vypadala, jako látka, otřesně. Ble. 
Ale naštěstí díky naší dokonalé, úžasné a pilné fantazii jsme to dokázaly zkombinovat tak, že výsledek nevypadá vůbec špatně. 
(A samozřejmě taky díky naší úžasné a dokonalé paní učitelce, co nám pomáhá při šití. ♥) 

Všichni z vyšších ročníků tvrdí, že ta první kolekce je vždy nejnáročnější - děláme to přece poprvé a skoro vždy se něco může pokazit. 
Navíc nemůžeme odhadnout, jaké nápady jsou nebo nejsou originální a celkově neznáme, jak to na módních přehlídkách chodí. 

Přesto si myslím, že jsme se s tím popraly jak nejlépe jsme zvládly a výsledek je hodně dobrý. :) Mě osobně se to třeba moc líbí. 
Ovšem zdali se to bude líbit i porotcům v Liberci tento podzim... to už je otázka. Držte nám palce. :) 

Tímto článek končí, já doufám, že se vám líbil a u příštího zase... ahoj! ♥ 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky