Výlet: Holandsko, Amsterdam

27.07.2017

Ahoj, já jsem Peggy a vítám vás u nového článku. :) 

Tentokrát to nebude žádný příběh, jako předtím. Tentokrát bych se s vámi chtěla podělit o zážitky z jednoho z nejkrásnějších měst, které jsem za celých šestnáct let, co žiju, navštívila. 
Z úvodu už víte, že se jedná o holandský Amsterdam. 

Toto město jsem navštívila hned dvakrát. Jednou v roce 2015 a podruhé letos, v dubnu 2017, pokaždé z úplně jiných důvodů. 

Tak se pohodlně usaďte a přečtěte si mé zážitky z Holandska. :) 

Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella

Poprvé jsem tam byla, jak jsem již zmínila, v roce 2015. (Aspoň doufám, že jsem to spočítala správně... :D) 

Byla to doba, kdy jsem byla v osmé třídě základní školy a chystal se zájezd do zahraničí a destinací pro tento rok byl vybrán právě Amsterdam. 
V předchozích letech byla Itálie, Řím a potom Anglie, Londýn. 
A jelikož jsem se obou dvou zájezdů zúčastnila, ani ten rok nemohl být výjimkou. Už odmalička jsem blázen do cestování a poznávání nových věcí. Tehdy to byla příležitost jet do země, kde jsem ještě nikdy nebyla - takže jsem tam samozřejmě chtěla. A moji rodiče byli tak zlatí, že mě pustili. :)  

Už si moc nevzpomínám, co všechno jsme ve městě navštívili, ale tři lokace mmi přesto v paměti uvízly - byl to jeden z obrovských květinových parků, výstava miniaturních modelů Amsterdamu a převoz tulipánů v nějaké z tamnějších firem. 

Vzpomínám si, že nejvíce se mi tam líbil ten park. Zájezd se konal někdy na jaře, takže tam všechno bylo rozkvetlé a barevné... Myslím, že fotky dole postačí. :) 

Miniatury byly taky velice zajímavým místem k vidění - modely byly vystavené v obrovských prostorách a my mohli procházet mezi nimi. :) 

Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella
Foto by: Peggy Quella

Podruhé jsem tam byla letos v dubnu. A byl to ještě úžasnější zážitek, než první návštěva Amsterdamu. 

Jak si o mně můžete zjistit v informacích tohoto blogu, já jsem veliký YouTubový nadšenec. Miluju tvořit videa, zbožňuju sedět před kamerou a kecat o různých věcech a miluju ta videa stříhat a upravovat. Editování je jako učení nových věcí - nikdy nevíte, jaké funkce ve svém programu objevíte. :) 
Ale kromě jejich dělání, mám ráda i sledování youtuberů. Především těch zahraničních. PewDiePie, Jacksepticeye, Markiplier, Tyler Oakley, Smosh... Úžasní lidé, kteří tvoří úžasná videa. ♥ (Všechny doporučuji sledovat!) 

A pokud se alespoň trochu orientujete v zahraniční YouTube scéně, určitě vám něco říká název VidCon - největší YouTube akce na světě. Tradičně se koná v Los Angeles v Kalifornii v Americe, ale letos poprvé měl být i zde, v Evropě! 
Určitě si umíte představit, jak zarytý fanoušek anglicky mluvících tvůrců reagoval na takovouhle zprávu. :D 

Vstupenku na tuhle úžasnou akci, která se měla v dubnu konat v Amsterdamu, jsem dostala k Vánocům. Není to vůbec levná záležitost, dokonce i nejnižší vstupenka stojí něco okolo asi tisícovky. (Pozn. aut. Vstupenky mají tři "stupně", čím vyšší máte, tím se můžete dostat na víc míst.) 

Samozřejmě, byla jsem hodně nervózní, jelikož jsem děsný nervák a vyšiluji při každé maličké události. :D 
A navíc tam měli být i Smosh, lidi, kteří mi svým humorem neuvěřitelně pomohli. ♥ 

Každopádně, přes Twitter jsem se seznámila s jednou fajn holčinou, která tam měla jet taky a bydlela jen kousek od místa, kde se akce měla konat. Jmenovala se Doanne. Začaly jsme si psát a když jsem přijela do města, setkala jsem se s ní. :D 
První den, kdy jsem tam byla, jsme se jen tak procházely po městě, Doanne mě provedla po koutcích Amsterdamu, které ráda navštěvovala a o nichž turisti moc neví. Bylo to nádherné. 

Samotná akce taky byla super. A viděla jsem Smosh Q&A naživo! :D A dokonce s nimi mám i fotku! :3 

Samozřejmě, fotek mám miliony, ale přidala jsem jen ty nezajíměvější. :) 

Tak já doufám, že se vám článek líbil. ♥ A u dalšího zase... ahoj! ♥ 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky